Colombo
Male
Delhi
Chennai
Mumbai
Trivandrum
Trichy
Bangkok
Singapore
Hongkong
Kuala Lumpur
Kochi
Guangzhou
Tokyo
Bangalore
Peking
Sanghai


Srilankan Hírlevél:












A Sri Lanka-i személyszállításban 1998 áprilisában új korszak köszöntött be, amikor az Air Lanka légitársaságot privatizálták. A Dubai központú Emirates légitársasággal kötött egyezmény alapján a SriLankan Airlines részvényei 40%-ának az Emirates lett a tulajdonosa. A Sri Lanka-i kormánnyal kötött megállapodás szerint az Emirates 10 éves időtartamra szerződésben vállalta az Air Lanka vezetésének irányítását és olyan programok kidolgozását, melyek segítségével nyereségessé teszik a vállalatot.

Az egyik legfontosabb lépés a Colombo-i Bandaranaike Nemzetközi Repülőtér fejlesztése volt, amely a keletet a nyugattal összekötő legnagyobb légi utas és teherszállító központ.

Új, hatékony stratégiákat vezettek be, aktív menedzsmentet a vállalat élére, a computer technológia használata mindennapossá vált, az értékesítő hálózatot újraszervezték, a termékfejlesztés a légitársaság filozófiájának részévé vált és új repülőgépeket vásároltak. Az üzleti terv megvalósításának sikerességéhez nagyban hozzájárult az új, üzemanyag-takarékos, könnyen karbantartható , utasbarát 6 db Airbus A330-200-as típusú gép beszerzése a meglévő 3 db 340-300-as és 7 db A320-200-as típusú gépek mellé.

A termékfejlesztő program részeként az A340-300-as járatokat 2 osztályba sorolták, business és turista osztályra. Ugyanakkor a belső enteriőrt, az üléseket felújították , a szórakozási lehetőségeket bővítették, hogy mindez visszatükrözze a légitársaság új image-ét. Az A320-200-as rövidebb távra repülő járatokat is modernizálták. Jelenleg a SriLankan Airlines gépparkja az egyik legfényûzőbb, legjobban felszerelt és egyben leghatékonyabb a világon.
A versenyképes géppark csökkentette a fenntartási költségeket, a Rolls-Royce Trent és CFM56-os motorok üzemanyag-takarékosak a hosszú távú repüléseknél is, a teherszállítás növekedett. A magas színvonalnak köszönhetően nagyban megnövekedett a SriLankan Airlines utasainak száma is.


Díjak

A SriLankan Airlines számos díj  büszke tulajdonosa. A díjakat több kategóriában is elnyerte a világ vezető légi piackutató intézeteitől és utazási magazinjaitól. A díjak további ösztönzést adnak arra, hogy folyamatosan  fejlesszük szolgáltatásaink színvonalát és biztosítsuk az utasok teljes kényelmét.

2001. Közép-Ázsia legjobb légitársasága
2002. Dél-Ázsia legjobb légitársasága   
2002. A legjobb fedélzeti műsorkalauz
2002. A világ legbarátságosabb légiszemélyzete
2002. Közép-Ázsia  legjobb légitársasága
2003. Közép-Ázsia  legjobb légitársasága
2003. Legjobb légiszemélyzet
2004. Közép-Ázsia  legjobb légitársasága
2005. Dél-Ázsia  legjobb légitársasága
2007. Legjobb marketing kampány
2008. Az Év légitársasága
2009. Az Év légitársasága
2010. Az Év légitársasága